טבעיים

פיצוחים טבעיים

מארזי הבריאות של פיצוחי חממה מכילים את כל הטוב שהטבע יכול להציע לכם בגרסה מלאת טעם ומתיקות - ללא תוספת סוכר וללא מלחים או שמן. מארז מושלם לחובבי בריאות ומתעמלים, כתוספת תזונה או כנשנוש משביע, בריא וטעים!
 
פיצוחים עמוסים בחלבון, שומנים חיוניים, סיבים, נוגדי חמצון, מינרלים ומיקרו-נוטריאנטים - בנוסף, הם טעימים! אך לא כל הפיצוחים שווים בערכיהם התזונתיים; פיצוחים קלויים ומומלחים עלולים לאבד את התוכן התזונתי העשיר והטבעי שלהם.
 
הפיצוחים הטבעיים שלנו מיוצרים בקפידה כדי לשמר את טעמם הטבעי ואת האיכויות הבריאותיות.

טעם של טבע

זרדים מתפצחים תחת רגליכם בטיול ביער עצים עמוסי פרי. הנחל המפטפט משמאלך. תחושת הגשם על הפנים כשאתם עוצמים עיניים, המים הקרירים של הים ... מהו רגע ההנאה האהוב עליכם? לא משנה מהו בדיוק, כאן בפיצוחי חממה ארזנו את רגעי ההנאה האהובים עלינו מהטבע בקופסאות שומרות טריות לבית או לטיול. לרגע ההנאה הטהור שלך - בכל מקום שתהיה.

מהם פיצוחים טבעיים?

פיצוחים נחשבים טבעיים כאשר הם לא בושלו או הוכנו בשום צורה שהיא. אולם שקדים גולמיים מפוסטרים בחום כדי להרוג כל מזיק - אולם לזמן קצר בלבד שאינו מספיק כדי להעביר אותם תהליך קלייה. אגוזי קשיו הם האגוז היחיד שבדרך כלל לא נמכר בקליפה שלהם, ומסיבה טובה - הקליפה רעילה. אגוזי קשיו גולמיים, כמו שקדים, הוכנסו לתהליך חימום להסרה בטוחה מקליפתם.
 
גם השקדים וגם הקשיו עוברים תהליך חימום מהיר אך עדיין מסומנים ונמכרים כפיצוחים טבעיים.

היתרונות הבריאותיים של פיצוחים טבעיים

במחקר הגדול ביותר מסוגו, רופאים וחוקרים באוניברסיטת הרווארד עקבו אחר 210,000 אנשים במשך שלושה עשורים וגילו כי אלו שאכלו אגוזים היו בסיכון נמוך ב -14% לסבול מהתקפי לב, 20% פחות לחלות במחלות לב ובסך הכל כמעט רבע פחות סיכוי למות ממחלות לב במהלך המחקר. החוקרים המובילים תיארו את האגוזים כ"כמוסות הבריאות של הטבע", כאשר כל מנה של 28 גרם העידה על ירידה נוספת של 13 אחוזים בסיכון לחלות במחלות לב.
 
"אגוזי עץ" כמו אגוזי ברזיל, אגוזי קשיו, אגוזי לוז ופיסטוקים השיגו את המיטב בחזית הבריאות - אכילתם הפחיתה לעיתים קרובות את הסיכון של המשתתף בעורקים סתומים ב -23 אחוזים, ואגוזי מלך מפחיתים את הסיכון ב -19 אחוזים. האגוזים שנאכלו במסגרת המחקר היו גולמיים ולא מעובדים. בהחלט מדובר בהתפתחות מרגשת בהתחשב בכך שמחלות לב הן הרוצחות הגדולות בעולם.
 

היתרונות הבריאותיים של פיצוחים טבעיים

 
באופן כללי, כל האגוזים עשירים בשומנים חד בלתי רוויים המכונים בדרך כלל 'שומנים טובים'. הפרופיל התזונתי של האגוזים שונה בין הזנים, אך באופן כללי הם מספקים כ -160 קלוריות למנה ומקור מעולה של ויטמין E, מגנזיום וסלניום (מעל 15% מהתזונה היומית המומלצת). האגוזים מספקים גם מעט חלבון, אם כי לא כל חומצות האמינו החיוניות. אגוזים מכילים מעט ברזל, אבץ, סידן וויטמינים מקבוצת B, כולל B1, B2, B3 ו- B6.
 
בנוסף, אגוזים הם מקור שימושי לסיבים. הסיבים שהם מכילים ידועים כבלתי מסיסים, המסייעים בכמות גדולה של צואה ומקדמים מעבר דרך המעיים, מה שיכול לעזור במניעת עצירות.
 
אגוזים מכילים גם נוגדי חמצון הנקראים פוליפנולים. אלה עוזרים להפחית את הנזק הנגרם על ידי עודף רדיקלים חופשיים בגוף העלולים לפגוע בתאים ולהגדיל את הסיכון למחלות. אנו מייצרים רדיקלים חופשיים באופן טבעי כתוצר לוואי של חילוף החומרים, ולמרות שלרדיקלים החופשיים יש תפקיד חיובי בתגובה החיסונית, ייצורם יכול לעלות בתגובה ללחץ, זיהום, אור שמש מוגזם ועישון, ורבים מדי בגוף יכולים להיות מזיק.
חזור לטבעיים