פיצוחים קלויים

האם פיצוחים קלויים בריאים?

כאשר אתם רואים פיצוחים קלויים למכירה, אתם יכולים להרגיש בטוחים שקנייתם והפיכתם למצרך קבוע במזווה שלכם היא דרך טובה להשיג רבים מהויטמינים והמינרלים הדרושים לכם כדי להישאר בריאים. קליית פיצוחים אינה משנה את ערכם התזונתי. כמה פיצוחים, כמו שקדים, קלים יותר לעיכול דווקא לאחר קלייה - לדוגמא, פעילות נוגד-החמצון בקשיו עולה כאשר הפיצוחים קלויים!

אם אתם אוכלים פיצוחים כחלק מתזונה בריאה ללב, תוכלו ליהנות מפיצוחים קלויים ללא חשש מכיוון שפיצוחים אינם מאבדים את שומן החד-בלתי-רווי הבריא שלהם במהלך תהליך הקלייה (אם כי מומלץ להקפיד על פיצוחים קלויים ללא מלח לשמירה מיטבית על בריאות הלב). כאשר משווים את היתרונות התזונתיים של פיצוחים טבעיים לפיצוחים קלויים, אחוז הויטמינים ומינרלים נותרים זהה. לדוגמא, אחוז החלבון, הפחמימות, הסיבים, האשלגן, החומצה הפולית וויטמין K זהה בפיצוחים קלויים כמו בפיצוחים טבעיים.

איך אנחנו קולים פיצוחים

קלייה מעצימה את הטעם המיוחד של הפיצוחים ונותנת להם מרקם פריך. המטרה שלנו היא להגיע לפריכות המושלמת בכל קלייה- ואחרי שנים רבות בתחום אנחנו גאים להגיד שאנחנו עושים זאת בהצלחה רבה.
 
פיצוחים קלויים יכולים לספק תשוקה לחטיף ולמנוע מכם לאכול משהו פחות בריא. הכנה או רכישה של פיצוחים קלויים מתוקים כמו פיצוחים קלויים מקורמלים יספקו לכם חטיף מתוק, מלוח ובריא. ישנן שתי שיטות בסיסיות לצליית פיצוחים. 

שיטה מס 1

שיטה אחת כוללת קליית הפיצוחים במחבת בשמן. אתם לא צריכים להיות מודאגים יתר על המידה מאכילת פיצוחים קלויים בשמן- בשל העובדה שפיצוחים סופגים רק 2% עד 5% מהשמן בעת הקלייה. אם מתכון דורש פיצוחים קלויים, דילוג על תהליך הצלייה ישנה את טעמו של המנה המלאה. 
 
ניתן לצלות פיצוחים בשמן ניטרלי כמו שמן זרעי ענבים או להתאים את האגוז עם שמן זהה (לדוגמא להשתמש בשמן שקדים כשצולים שקדים). קלייה בשמן זהה נותנת לפיצוחים טעם נייטרלי ושטוח מעט ולכן אנו מעדיפים לא להשתמש בשיטה זו אלא להשתמש בשמן שנותן קצת יותר טעם לפיצוחים. 

שיטה מס 2

שיטת הקלייה השנייה נעשית בתנור תעשייתי. באמצעות חימום התנור לחום בינוני - גבוה וקלייה איכותית למשך 15 עד 20 דקות. אנו דואגים לערבוב מלא של הפיצוחים כדי להבטיח קלייה מושלמת מכל הצדדים. מחזירים את התבנית לתנור וממשיכים לצלות את הפיצוחים עד שארומה קלויה ממלאת את האוויר והפיצוחים מזהיבים. 

שמירה על טריות

ההקפדה שלנו על טריות ואיכות היא שהופכת את פיצוחי חממה למותג מוכר כל כך ברחוב הישראלי. הפיצוחים הקלויים של פיצוחי חממה נחשבים לפיצוחים איכותיים במיוחד ומספקים לאנשים נשנוש טעים ובריא, לשבת, לאירוח או סתם לצפייה בטלוויזיה עם החברים - פיצוחי חממה תמיד יהיו שם בשבילכם.
חזור לפיצוחים קלויים