פירות יבשים

פירות יבשים ללא סוכר
למה לפזר סוכר מזיק על פירות יבשים בריאים ומפוצצים בויטמינים? הכירו את קולקציית הפירות היבשים ללא סוכר של פיצוחי חממה.
 
  • בריאות בכל ביס
  • טעם משכר חושים
  • שלל צבעים מרהיב
  • פירות אקזוטיים ומיוחדים
  • נשמרים לאורך זמן
 
פירות יבשים ללא סוכר של פיצוחי חממה הם בדיוק מה שאתם צריכים לבוסט האנרגיה היומי הבריא שלכם! בין אם אתם ספורטאים, פריקים של בריאות או סתם אנשים שנהנים ממשהו מתוק באמצע היום - פירות יבשים ללא סוכר הם בדיוק הדבר בשבילכם!
כמה בריאים הפירות היבשים שלנו? תשפטו בעצמכם!
פירות יבשים ללא סוכר מכילים ערכים גבוהים של ויטמינים ומינרלים חשובים:
ערכים תזונתיים - תמר מג'הול
הצבע החום של התמר מעיד על היתרון התזונתי החשוב ביותר של הפרי הקטן והטעים - הוא מכיל ברזל בכמויות גבוהות ונחשב כתרופת פלא לאנמיים ונשים בהריון. מספיק לאכול שתי תמרים ביום בלבד(!!) כדי לקבל את מנת הברזל היומית המומלצת. בנוסף, תמרים נהנים מאחוז גבוה של סיבים תזונתיים בריאים המקלים על העיכול ותורמים להרזייה ושיפור בכושר הגופני.
 
תמר מג'הול מיובש מספק את הפתרון המושלם לאנשים הזקוקים לתוספי ברזל אך אינם מעוניינים לסבול מתופעות הלוואי הכרוכות בלקיחת תוספי תזונה, אשר לרוב גורמים לבעיות עיכול קשות ועצירות.
 
ערכים תזונתיים - מנגו טבעי ללא תוספת סוכר
המנגו המתוק הוא לא רק אחד הפירות האקזוטיים הטעימים והמגרים ביותר בעולם - הוא גם בריא בטירוף ומספק שפע של ויטמינים חשובים לשמירה על בריאות הגוף. בין הויטמינים החשובים שמכיל המנגו המיובש ניתן לכלול ויטמין C - מונע חמצון עוצמתי המסייע לגופכם להילחם בתאים סרטניים ומסייע לגוף להיפטר מרדיקלים חופשיים. בנוסף, ויטמין C מסייע לגוף להיאבק במחלות וזיהומים ומקושר לתגובות חיסוניות מהירות ועוצמתיות יותר.
 
ערכים תזונתיים - גוג'י ברי
הגוג'י ברי המתקתק זכה להיכנס למועדון המאכלים הבריאים ועמוסי הערכים התזונתיים ביותר - ה"סופר פודס" - ולא במקרה. הוא מכיל פי 500 יותר ויטמין סי מתפוז, 18 חומצות אמינו, סידן, אשלגן, אבץ, סלניום וברזל. הוא מסייע בעיכול, תורם למערכת החיסונית, מכיל סיבים תזונתיים וחומצות שומן חיוניות. בקיצור, הגוג'י ברי הוא כמו מולטי ויטמין מהטבע. הוא גם מתוק וטעים ומתאים כתוספת ליוגורטים, סלטים ושייקים.
ערכים תזונתיים - רצועות קוקוס טבעי
הקוקוס הוא פרי אקזוטי המגיע ממדינות בעלות אקלים טרופי חמים ולח. לקוקוס חומצות שומן רבות בעלות יתרונות בריאותיים רבים. הקוקוס מקל על העיכול, מסייע בהורדת כולסטרול רע בגוף, ומכיל כמויות נמוכות של סוכר - מה שהופך אותו מושלם לאנשים הסובלים מעודף משקל, בעיות לב, רגישות לגלוטן וסוכרת.
ערכים תזונתיים - פפאיה ללא תוספת סוכר
רבים אוכלים פפאיה רק בט"ו בשבט, ושוכחים מהפרי המתוק למשך שאר השנה. אולם האמת היא שהפפאיה המתוקה והאקזוטית היא לא רק טעימה בטירוף - היא גם ממש ממש בריאה!
 
לפפאיה יש ערכים תזונתיים שפירות אחרים יכולים להתקנא בהם: ויטמין סי בכמויות גבוהות, ויטמין A ובטא קרוטן. ויטמינים אלה הם חבורה של ויטמינים המסייעת במלחמה ברדיקלים חופשיים ומזיקים ומעולים לשמירה על מערכת חיסונית טובה.
חזור לפירות יבשים